Znajdź

 Wydarzenie

 Wybierz

 Miejsca

 Wypełnij

 Formularz

 Opłać

 Bilet

Repertuar

"Grzeczna" - Scena Małego Widza z Teatrem Baj

Lusia jest mądrą, ładną, cichą i przede wszystkim bardzo, bardzo grzeczną dziewczynką. Dzieckiem idealnym. Jak wygląda jej dzień? Wstaje rano, myje ząbki, zjada śniadanie, ubiera się i idzie z tatą do szkoły. Tam cichutko i grzecznie słucha i zapisuje, potem w domu odrabia lekcje, składa swoje rzeczy, ćwiczy, myje się i kładzie spać. Nic specjalnego. Tylko czasem musi z kimś porozmawiać… Kim są towarzysze Lusi? O czym z nią rozmawiają? Co się stało, kiedy w szkolnym „talent show” Lusia zaśpiewała piosenkę o wiośnie? I czy coś może grozić tak bardzo grzecznej dziewczynce?

Spektakl powstał na podstawie książki norweskiej pisarki i psycholożki Gro Dahle. Porusza ona kwestię nierealnie wysokich oczekiwań stawianych dzieciom przez dorosłych. Ukazuje mechanizmy, które ograniczają prawdziwy rozwój osoby poprzez narzucenie stereotypowej roli grzecznej, czystej, ładnej dziewczynki, wzorowej córeczki i uczennicy. Gro Dahle, a za nią twórcy spektaklu, w symboliczny sposób pokazują konsekwencje wychowania, które nie uwzględnia emocji i ważnych potrzeb małego człowieka. W tej historii rodzice dowiadują się czegoś nowego o sobie, a Lusia zyskuje siłę i własny głos.

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
17 marca 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

"LEGENDARIUM": "Niedźwiedź" Kompania Teatralna Mamro

Jednoaktówka „Niedźwiedź” powstała w ramach cyklu Legendarium to sceniczna wersja współczesnej legendy o „Niedźwiedziu-Mścicielu” opartej na wydarzeniach, które miały miejsce w latach siedemdziesiątych XX w. na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego." Spektakl odnotował niesamowity sukces festiwalowy zdobywając w ciągu niespełna dwóch miesięcy aż pięć nagród, w tym dwa razy Grand Prix.

 Spektakl dla widzów od 16 roku życia.

Scenariusz i reżyseria - Grzegorz Reszka

Kostiumy - Iwona Turek

Obsada NIEDŹWIEDŹ: Szczepanek - Sebastian Budnicki, Maciakowa - Joanna Mazurkiewicz/ Anna Szafrańska, Latoszek - Tomasz Mitrowsk,i Leśniczy - Marcin Barszcz, Włodek - Marcin Turek, Klawisz I - Krzysztof Siwiński, Klawisz II - Rafał Bobrowski, Dyrektor - Paweł Mitrowski, Wojewoda - Marcin Górski, Premier Cyrankiewicz - Maciej Żybula.

 

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 lutego 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

„Krwawe ballady” Justyna Jary i Pompadur

 

Temat zbrodni od wieków dręczy ludzkość. Fascynuje, przeraża, ale i intryguje. Tym razem powraca w „Krwawych Balladach” - elektryzującym muzycznym projekcie piosenek podwórkowych Justyny Jary i zespołu Pompadur. Gdzieś pośród ciemnych uliczek i zaułków snuje się pieśń o popełnionej zbrodni. Mroczne i tajemnicze, często makabryczne, ale także pełne poezji opowieści stały się tematem przewodnim utworów tj. „Ruda Mańka”, „Ballada o jednej Wiśniewskiej” czy „Ballada więzienna”, które podczas koncertu przeniosą nas w zupełnie inną rzeczywistość. Będzie mrocznie, będzie melancholijnie i lirycznie, ale też niezwykle żywiołowo. Poleje się nawet krew! 


Koncert jest wydarzeniem towarzyszącym XIX Festiwalu Teatrów Niezależnych GARDEROBA, odbywającego się w dniach 22-24 marca w Białołęckim Ośrodku Kultury. Więcej informacji: www.bok.waw.pl. 

Pompadur - trupa dworsko-podwórzowa. Ich muzyka jest świeża i ożywcza jak dobrze naostrzony tasak; zawsze dobrze skrojona i z falbaną, której niejedna hrabina by pozazdrościła. Styl, sznyt i wykwint jest tu w prostej linii z wyższych sfer: z zadymionych spelunek, podmiejskich tancbud i kabaretów. PompaDur ma w zanadrzu melancholijne ballady podwórzowe, songi kabaretowe, zabawne opowieści noir, tanga w których każdy krok jest grą o życie. Pieśni są o sprawach codziennych – dramatycznych rozstaniach, miłości nad śmierć i tajemnicach ukrywanych w futerale od kontrabasu. Gdzie miłość i inne demony, tam i krew musi się czasem polać; ale jakkolwiek zadymiony byłby lokal a mgła dokoła gęsta, krew pozostaje błękitna i słodka, a muzyka żywiołowa, liryczna i stylowa!

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
22 marca 21:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

„Orestes”, reż. Michał Zadara, CENTRALA

Spektakl muzyczny o tym, jak mordercy czekają na wyrok. Elektra i Orestes zamordowali swoją matkę, królową. Ich motywacją była chęć odwetu, ale ich czyn wtrąca kraj w kryzys polityczny. Zostają skazani na karę śmierci. Walcząc o sprawiedliwość, zaczynają zabijać niewinnych ludzi. Spirala nienawiści zaczyna się nakręcać. Czy wolno popełnić zbrodnię, by wyzwolić państwo od złych rządów? Jak uleczyć kraj z nienawiści i frustracji? CENTRALA zadaje pytania, na które demokracje szukają odpowiedzi od 2500 lat.

 

W spektaklu, wyreżyserowanym przez Michała Zadarę z CENTRALI, zobaczymy Mariusza Kiljana, Bartosza Porczyka i Barbarę Wysocką. Muzykę do spektaklu napisał Budyń, lider zespołu Pogodno.

 

Pokaz spektaklu „Orestes” jest wydarzeniem towarzyszącym XIX Festiwalu Teatrów Niezależnych GARDEROBA, odbywającego się w dniach 22-24 marca w Białołęckim Ośrodku Kultury. Więcej informacji: www.bok.waw.pl. 

 

 

 

CENTRALA tworzy spektakle - aktualne i nowatorskie dzieła, wykraczające poza normy pod względem treści, estetyki oraz relacji produkcji. CENTRALA działa w sektorze prywatnym, ale ma misję publiczną. Spektakle CENTRALI można zobaczyć na scenach współpracujących z nią instytucji oraz na festiwalach.

 

CENTRALĘ tworzą ludzie, którzy chcą budować nowe jakości. Zamiast walczyć ze skamieniałymi strukturami, tworzą coś odrębnego. Współpracuje z instytucjami publicznymi i prywatnymi, znajdując sposoby, by elastycznie wykorzystać zasoby różnych podmiotów w procesie tworzenia sztuki. Jej partnerami są: Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Nowy Teatr w Warszawie, Muzeum Historii Żydów Polskich, Teatr Polski we Wrocławiu, Sinfonietta Cracovia, Muzeum Powstania Warszawskiego, Teatr Nowy w Łodzi, Teatr Powszechny w Warszawie.

 

W ciągu trzech lat działalności CENTRALA wyprodukowała osiem spektakli oraz wystawę sztuki, a aktualnie pracuje nad dwiema operami i filmem. Zespół pokazywał swoje spektakle w największych miastach w Polsce oraz w Bostonie, Philadelphii, Petersburgu, Moskwie i Mińsku; zagrał dla tysięcy widzów, proponując sztukę równocześnie ambitną jak i popularną; rozrywkową a jednocześnie krytyczną. „Szukamy sposobu ekspresji, który jest zarówno nowatorski, jak i komunikatywny dla widzów” - mówi Michał Zadara, założyciel CENTRALI, reżyser. Estetyka każdego spektaklu jest wypracowywana od zera, dlatego są to bardzo różne formy: od koncertu symfonicznego (“Chopin bez fortepianu”), przez dramat psychologiczny (“Wszyscy byli odwróceni”), czy multimedialny teatr lalek (“Wychowanka”), aż po instalację muzealną (“Szapocznikow. Stan Nieważkości/No Gravity”, “Awantura warszawska”).

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
23 marca 20:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

#[+#@!? (słowo na G) Teatr Układ Formalny

Gwałt. Zadać gwałt. Zgwałcić. Gwałciciel. G. Słowo na G stanie się jednym z aktorów rozgrywającego się na terenie szkoły spektaklu, w którym nauczyciele i uczniowie będą walczyć ze sobą na definicje rzeczonej sytuacji. Za 45 minut odbędzie się konfrontacja dyrekcji, wychowawczyni i trójki uczniów oskarżonych o G… Choć właściwie nikt do końca nie potrafi opowiedzieć o tym, co się wydarzyło. W spektaklu rozgrywającym się symultanicznie w pustej klasie i pokoju nauczycielskim zegary nieubłaganie tykają. Wśród prawdopodobnych wersji wydarzeń i możliwych algorytmów postępowania wszystkim powoli wymyka się „ktoś” – nieobecna bohaterka, która od dnia „incydentu” nie wróciła do domu. Gwałt. Zadać gwałt. Zgwałcić. Gwałciciel. G. Słowo na G stanie się jednym z aktorów rozgrywającego się na terenie szkoły spektaklu, w którym nauczyciele i uczniowie będą walczyć ze sobą na definicje rzeczonej sytuacji. Za 45 minut odbędzie się konfrontacja dyrekcji, wychowawczyni i trójki uczniów oskarżonych o G… Choć właściwie nikt do końca nie potrafi opowiedzieć o tym, co się wydarzyło. W spektaklu rozgrywającym się symultanicznie w pustej klasie i pokoju nauczycielskim zegary nieubłaganie tykają. Wśród prawdopodobnych wersji wydarzeń i możliwych algorytmów postępowania wszystkim powoli wymyka się „ktoś” – nieobecna bohaterka, która od dnia „incydentu” nie wróciła do domu. 


Reżyseria: Grzegorz Grecas 
Dramaturgia: Magdalena Drab 
Muzyka: Tymoteusz Witczak 
Obsada: Paulina Mikuśkiewicz, Malwina Rusów, Jerzy Górski, Adam Michał Pietrzak, Maciej Rabski 

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
22 marca 15:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
brak biletów

Andrzej Piaseczny

Przed Państwem projekt, ze wszech miar szczególny. Po raz pierwszy, będzie możliwość posłuchania utworów Artysty, w specjalnych, kameralnych warunkach, w wyjątkowych aranżacjach. 

Będzie to szczególny koncert o bliskiej, niemal intymnej atmosferze. W takiej oprawie, największe przeboje Andrzeja, a także wyselekcjonowane przez niego, jego ulubione utwory, będą brzmiały wyjątkowo. 

Serdecznie zapraszamy na to specjalne, muzyczne wydarzenie!

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
17 marca 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
brak biletów

Bez przesady, Magdalena Bochan-Jachimek

W opinii wielu Polaków feministki to „sfrustrowane baby z wąsami”, a problem dyskryminacji płciowej jest wyłącznie lewacką histerią. Spektakl „Bez przesady” nie polemizuje z tą tezą, lecz pokazuje tylko lustrzane odbicie rzeczywistości - co się stanie, gdy pozamieniamy miejscami kobiety i mężczyzn? Czy płeć wpływa na nas w sytuacjach domowych, zawodowych i towarzyskich? Jeśli dyskryminacja nie istnieje, a wszyscy jesteśmy traktowani równo, to różnice powinny być niezauważalne. Natomiast jeżeli dyskryminacja istnieje, to w którym momencie się rozpoczyna? Czy całowanie w rękę prowadzi do przemocy domowej? Czy komplement to jasna strona medalu, na którego rewersie znajdują się nierówne zarobki pomiędzy kobietami a mężczyznami? Spektakl w lekki, komediowy sposób porusza te niełatwe kwestie. Nie daje wytycznych ani odpowiedzi, ale stara się zmusić widza do sformułowania własnej opinii.W opinii wielu Polaków feministki to „sfrustrowane baby z wąsami”, a problem dyskryminacji płciowej jest wyłącznie lewacką histerią. Spektakl „Bez przesady” nie polemizuje z tą tezą, lecz pokazuje tylko lustrzane odbicie rzeczywistości - co się stanie, gdy pozamieniamy miejscami kobiety i mężczyzn? Czy płeć wpływa na nas w sytuacjach domowych, zawodowych i towarzyskich? Jeśli dyskryminacja nie istnieje, a wszyscy jesteśmy traktowani równo, to różnice powinny być niezauważalne. Natomiast jeżeli dyskryminacja istnieje, to w którym momencie się rozpoczyna? Czy całowanie w rękę prowadzi do przemocy domowej? Czy komplement to jasna strona medalu, na którego rewersie znajdują się nierówne zarobki pomiędzy kobietami a mężczyznami? Spektakl w lekki, komediowy sposób porusza te niełatwe kwestie. Nie daje wytycznych ani odpowiedzi, ale stara się zmusić widza do sformułowania własnej opinii.


Reżyseria: Mariusz Babicki 
Scenografia: Marta Mittlener 
Muzyka: Rafał Krzychowiec


Obsada: Magdalena Bochan-Jachimek, Aleksandra Derda, Michał Zacharek, Wojciech Tremiszewski
Produkcja: Magdalena Bochan-Jachimek i Fundacja Inkubator Kultury „Kulmiasto”
Współprodukcja: Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku, Centrum Kultury w Gdyni

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
22 marca 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

BROADWAY EXCLUSIVE

Koncert BROADWAY EXCLUSIVE powraca w odświeżonej formie. Mamy nadzieję, że na Głębockiej 66 zostanie równie dobrzy przyjęty , jak u widowni w Teatrze Variété w Krakowie czy Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku. Pierwszy koncert na naszej scenie już 24 lutego 2018 r.

Podczas show pojawią się najpiękniejsze utwory, na które zawsze Państwo czekają. Klasyka amerykańskiego teatru muzycznego (Porgy & Bess, West Side Story, Nędznicy, Miss Saigon, Upiór w Operze) oraz utwory z najnowszych spektakli, które już chwilę po premierach uzyskały status kultowych, czy światowe hity muzyki filmowej - wszystko to zabrzmi podczas koncertu. 
W nowej odsłonie Broadway Exclusive pojawią się jednak także nowe, specjalnie dla Państwa przygotowane utwory - zarówno z przebojów ostatnich lat (“La La Land”), jak i musicali, których dotąd jeszcze Państwu nie prezentowaliśmy.

Wszystkie utwory jak zawsze połączone będą choreografią Santiago Bello Labradora, w doskonały sposób oddając klimat klasycznego broadwayowskiego teatru muzycznego, gdzie ciało i ruch w połączeniu ze zjawiskowym światłem (Tomasz Filipiak) tworzą jedną całość. Układy choreograficzne na ośmioro tancerzy (Natalia Kielan, Ewelina Kruk, Daniela Okuniewska, Agnieszka Woźniak, Santiago Bello, Patryk Gładyś, Mateusz Miela, Mateusz Muniak) powstały na bazie dwóch stylów - Broadway oraz Contemporary.

Wystąpią Państwa ulubieni, znakomici soliści:
☛ Natalia Piotrowska (Studio Accantus, Teatr Rampa, Teatr Variété)
☛ Paulina Janczak (Teatr Muzyczny ROMA, Opera i Filharmonia Podlaska)
☛ Paulina Grochowska (Teatr Rampa, Teatr Muzyczny w Toruniu)
☛ Maciej Pawlak (Teatr Rampa, Teatr Variété, Teatr Rozrywki w Chorzowie, Gliwicki Teatr Muzyczny)
☛ Jakub Wocial (Teatr Muzyczny ROMA, Teatr Rampa, Opera i Filharmonia Podlaska, Palladium Theatre, Metronom Theater, Theater des Westens)

BROADWAY EXCLUSIVE to klasyka gatunku. Utwory Leonarda Bernsteina, George’a Gershwina, Andrew Lloyda Webbera, czy Toma Kitta zabrzmią w zupełnie nowych aranżacjach. Wszystko to dzięki współpracy z Janem Stokłosą, który ze szczególną starannością i precyzją napisał nowe formy, wydobywając przy tym wszystko to, co daje widzom szansę rozpoznania przebojów. Band pod kierownictwem Jana Stokłosy w składzie skrzypce, II skrzypce, altówka, wiolonczela, kontrabas/gitara basowa oraz instrumenty perkusyjne wykonuje dla Państwa wszystkie utwory na żywo.

★ Spektakl będzie odtąd wystawiany w jednej części, potrwa ok. 100 minut. 
Piękna muzyka, porywający taniec, zjawiskowe widowisko. Choć w nowej formie, to nadal BROADWAY EXCLUSIVE!

OBSADA:
☛ Soliści: Natalia Piotrowska, Paulina Janczak, Paulina Grochowska, Maciej Pawlak, Jakub Wocial
☛ Tancerze: Ewelina Kruk, Natalia Kielan, Santiago Bello, Patryk Gładyś
☛ Muzycy: Paulina Mastyło - Fałkiewicz, Justyna Milkiewicz, Agnieszka Zagroba-Klahs, Jan Stokłosa, Maciej Szczyciński, Błażej Gawliński
☛ Realizacja dźwięku: Tomasz Budkiewicz / Krzysztof Podsiadło
☛ Realizacja światła: Tomasz Filipiak

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 lutego 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY
25 lutego 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

Deklaracja 6888, Teatr OdRuchu

Spektakle jest kolażem, na który składają się losy poszczególnych bohaterów. Łączy ich jedna rzecz – wszyscy walczyli. Powody ich walki były różne: walczyli o prawa, dla bliskich, dla kraju. Wszyscy znaleźli się w bliżej nieokreślonej, abstrakcyjnej przestrzeni, zawieszonej gdzieś pomiędzy. Bohaterowie spektaklu, wiedzą czym jest wojna. Tak jak my wszyscy. Walka niejedno ma imię. 

 

Reżyseria: Michał Misza Czorny i Monika Szydłowiecka
Choreografia: Michał Misza Czorny 
Muzyka: Łukasz Poleszak (Wudec)
Projekt plakatu: Tomasz Urbański
Realizacja światła / technika: Karol Kiszka
Obsada: Anna Badylak, Maria Cieślik, Maciej Gruchlik, Alicja Hudeczek, Patrycja Kuśmierek, Karolina Rentflejsz, Paulina Strzoda, Kacper Szklarski, Agata Toporek, Monika Szydłowiecka.

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
23 marca 16:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Doktor Dolittle i jego zwierzęta-Scena Małego Widza z Teatrem Baj

Myszy w fortepianie, wiewiórki w surducie, trzy chomiki w dzbanie, a pytony w bucie… Kto mógłby w takim domu wytrzymać?! Tylko Doktor Dolittle, który bardzo kochał zwierzęta i jako jedyny człowiek rozumiał ich mowę. Na wiadomość o epidemii wśród afrykańskich małp wyruszył na Czarny Ląd, aby je ratować. Wraz z nim popłynęli nieodłączni: papuga Polinezja, piesek Jip, kaczka Dab-Dab i prosiątko Geb-Geb. Była to misja pełna przygód i niebezpieczeństw – spotkali groźnych wojowników, trafili do więzienia i walczyli z piratami. Zyskali też nowych przyjaciół.
Spektakl dla dzieci 5+
 
Spektakl jest kolorową, rozśpiewaną i roztańczoną opowieścią o afrykańskich przygodach Doktora Dolittle i jego przyjaciół. W przedstawieniu wykorzystano różnorodne techniki teatralne: lalki, maski, teatr przedmiotu, czarny teatr i teatr cieni.
Rozwiń
Data Godzina Miejsce
26 maja 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY
27 maja 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

DREAM OF BROADWAY

„Dream of Broadway” to solowy, koncertowy projekt Jakuba Wociala, promujący jego pierwszą płytę. Jeden z najzdolniejszych w Polsce artystów teatru muzycznego młodego pokolenia, obdarzony wybitnym talentem wokalista doceniany i chętnie angażowany do pierwszoplanowych ról także za granicą, zaśpiewa dzieła Andrew Lloyda Webbera, Claude'a Michela Schoenberga,

 Stephena Sondheima czy Andrew Lippy. Nie zabraknie też nowszych utworów, które zaliczane są do kanonu najpiękniejszych melodii Broadwayu, m.in. „Upiór w Operze”, „Jesus Christ Superstar”, „Miss Saigon, „Les Misérables/Nędznicy”, "Waitress", "The Light in the Piazza", "Kinky Boots" czy kultowy „Taniec Wampirów”. Artysta wystąpi ze znakomitą rosyjską pianistką Mariną Komissartchik oraz zaproszonymi gośćmi -Ewą Łobaczewską oraz Maciejem Pawlakiem.

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
07 kwietnia 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

EDYTA KRZEMIEŃ & JAKUB WOCIAL

W maju zapraszamy na wydarzenie, którego absolutnie nie można przegapić! Na jednej scenie, w wyjątkowym koncercie wystąpią Edyta Krzemień i Jakub Wocial. Ich artystyczne drogi od lat splatają się i rozchodzą - w końcu to jedne z najbardziej rozchwytywanych nazwisk w świecie polskiego musicalu. Po zbyt już długim okresie rozłąki pora na powrót w programie, w którym stężenie talentu wykroczy daleko poza dopuszczalną skalę. Artyści przypomną swoje najciekawsze role, podzielą się musicalowymi marzeniami i planami, a przede wszystkim przypomną, jak niezwykłe piękno tworzą ich połączone głosy. Artystom towarzyszyć będą muzycy.

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
06 maja 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

Gnienie, Teatr T.C.R.

Kolejny (po „Knieniu”) autorski spektakl Grupy Artystycznej Teatr T.C.R. Tym razem Marcin Stachoń napisał dramat, który rozgrywa się w ośrodku pragnień i antyszambrowań. Bohaterowie w oczekiwaniu na wymarzone życie zabierają nas na panoramiczną wycieczkę po swoim wyłażonym życiu. „Gnienie” to karuzela wielkości Saturna, która kręci się w otwartej butelce, szukając wyjścia z sytuacji, poszukując szczęścia i ścigając pragnienia. Pragnienia, które zderzają się z rzeczywistością i słychać już tylko dźwięk gnienia blachy…

 

Scenariusz i reżyseria: Marcin Stachoń

Obsada: Alina Bachara, Krzysztof Kulbicki, Piotr Kumor, Dawid Kozak, Marcin Stachoń, Jakub Maćkowiak

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 marca 18:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

KARNETY GARDEROBA

Karnet na spektakle konkursowe

Dostępne tylko w kasie BOK, tel. 22 300 48 00 wew. 1

 

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 marca 21:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1

Miś Bamse i córka wiedźmy (2D/dubbing)

Zły Krezus znajduje złoto w tamie bobrów. Postanawia je wykraść, ale najpierw musi unieszkodliwić niedźwiedzia Bamse. Wysyła więc córkę czarownicy Lovę, aby zaczarowała misia. W tym czasie Krezus planuje zburzyć tamę bobrów i ukraść zgromadzony tam skarb. Bamse i przyjaciele muszą współpracować, aby powstrzymać chciwego Krezusa i nie dopuścić do zalania wioski.

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
25 lutego 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Pierwszy raz, Teatr Białe Słonie

Według potocznej wiedzy wystarczy dwoje zakochanych, żeby doszło do TEGO. Nic bardziej mylnego. Wtedy dopiero zaczynają się schody. Środek nocy, pada deszcz, ona roztrzęsiona dzwoni,Według potocznej wiedzy wystarczy dwoje zakochanych, żeby doszło do TEGO. Nic bardziej mylnego. Wtedy dopiero zaczynają się schody. Środek nocy, pada deszcz, ona roztrzęsiona dzwoni,
przyjedź błagam, autobus wlecze się jak żółw, napięcie sięga zenitu i wtedy... Wtedy niszczą się najlepsze sukienki, drżą ręce, jakieś ąę, nerwy, wszędzie same bloki i bloki. W każdym razie następnym razem będzie łatwiej, następnym razem i następnym i nas... Boże! Ile tych razów, można stracić cierpliwość! Łatwo nie będzie, bo w tym największy jest ambaras, żeby dwoje chciało naraz...


Reżyseria: Katarzyna Kaiper
Obsada: Magda Julia Chętnicka
Karol Marek Mogilski

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
23 marca 15:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Plan B (2D/)

Film o miłości. Bohaterów filmu poznajemy kilkanaście dni przed Walentynkami, w chwili, gdy w ich życiu wydarza się coś całkiem nieoczekiwanego. Sytuacje, z którymi się konfrontują, prowadzą do zaskakujących rozwiązań. Wnoszą w ich życie nową jakość, za sprawą przypadku, bądź zrządzenia losu. Dają nadzieję na odnalezienie prawdziwych uczuć i autentycznych więzi.

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
23 lutego 14:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
23 lutego 20:15 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
24 lutego 20:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
25 lutego 18:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
25 lutego 20:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
26 lutego 18:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
26 lutego 20:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
27 lutego 20:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
28 lutego 12:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
28 lutego 20:15 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
01 marca 13:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
01 marca 17:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Plastusiowy Pamiętnik-Scena Małego Widza z Teatrem Baj

O Plastusiu PRAWIE WSZYSTKO wie Plastusiowy Pamiętnik, który jest największym przyjacielem Plastusia. To jemu Plastuś opowiedział PRAWIE WSZYSTKIE swoje przygody, to na jego Kartkach Plastuś narysował i opisał swój piórnikowy świat. Pamiętnik Plastusia i jego Kartki chętnie przedstawią mieszkańców piórnika, bo nie każdy wie, jakie to barwne towarzystwo. Poznacie też Tosię, Zosię, Jacka, a nawet niezbyt grzecznego Witka. Pamiętnik opowie PRAWIE WSZYSTKO
o Plastusiu z nadzieją, że podpowiecie mu, gdzie ma go szukać, bo dawno temu, nie wiadomo dlaczego ich drogi się rozeszły.
Spektakl dla dzieci 5+
 
Ten Plastuś jest taki: cały z plasteliny, ma duży nos, odstające uszy i zielone majteczki. Wszyscy mówią, że jest śliczny. Kto powie, gdzie on jest, dostanie 4 malowanki i 1 żółtą wstążeczkę.
Rozwiń
Data Godzina Miejsce
07 kwietnia 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Pszczółka Maja : Miodowe Igrzyska (2D/dubbing)

W ulu aż huczy od sensacyjnych wieści! W pszczelej stolicy odbyć się mają Miodowe Igrzyska. Maja marzy, by wziąć w nich udział. Niestety mieszkańcy ula nie zostają na nie zaproszeni. Na domiar złego Cesarzowa żąda oddania połowy miodowych zbiorów na potrzeby sportowców. Królowa gotowa jest się pogodzić z poleceniami przełożonej, ale Maja od dziecka jest buntowniczką. A nic nie złości jej bardziej niż jawna niesprawiedliwość. Wyrusza więc do stolicy, by powiedzieć Cesarzowej, co myśli o niej i jej nakazach. I nawet Guciowi nie uda się jej powstrzymać przed wpakowaniem się w kłopoty. Zuchwałość Mai zostanie ukarana: pszczółka musi wystartować w zawodach, a jeśli przegra jej ul straci całe zapasy na zimę. Cesarzowa nie podejrzewa nawet na co stać tę małą rozrabiakę i paczkę jej wiernych przyjaciół.

OBSADA:             Mateusz Banasiuk, Teresa Lipowska, Magdalena Różdżka

REŻYSERIA:         Noel Cleary, Sergio Delfino, Alexs Stadermann

SCENARIUSZ:    Noel Cleary, Fin Edquist, Alexs Stadermann

GATUNEK:          animowany/komedia

CZAS TRWANIA:              83

PRODUKCJA:     Niemcy/Australia

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
23 lutego 10:15 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
23 lutego 12:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
24 lutego 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
24 lutego 13:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
25 lutego 13:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
25 lutego 14:45 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
25 lutego 16:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
26 lutego 14:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
26 lutego 16:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
28 lutego 14:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
01 marca 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
01 marca 15:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Rocky Babloa, Teatr Alatyr

 Spektakl inspirowany filmem „Rocky” oraz biografią Sylvestra Stallone'a – obecnie gwiazdy i ikony Hollywoodu, kiedyś początkującego aktora dorabiającego jako bileter w kinie. Jego niskobudżetowy film bokserski, do którego scenariusz napisał w ciągu trzech dni, na 49. ceremonii wręczenia Oskarów dostał 10 nominacji i 3 statuetki. Świat zakochał się w historii o pięściarzu – amatorze, który stanął do walki o tytuł mistrza świata z aktualnym championem. Hasło na plakacie filmu brzmiało: Miał szansę jak jeden do miliona. Stallone swoją okazję wykorzystał. Czy każdy może odnieść sukces na jego miarę? Fabuła, warstwa muzyczna, przebieg akcji i występujące w przedstawieniu postaci nie są przeniesieniem na scenę filmowego obrazu. Uwaga twórców skupia się na wpływie jaki „Rocky” wywarł i wywiera na kino, społeczeństwo i poszczególnych ludzi - opowiadając własną, uniwersalną historię. Również historię twórców spektaklu.


Scenariusz i reżyseria: Jakub Kasprzak
Przestrzeń: Adam Karol Drozdowski
Muzyka: Paweł Jeleniewski
Produkcja: Paweł Klica
Obsada: Bartosz Budny jako BARTOSZ BUDNY, Michał Karczewski jako MICHAŁ KARCZEWSKI, Rafał Pietrzak jako RAFAŁ PIETRZAK, Julia Sacharczuk jako JULIA SACHARCZUK

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
22 marca 16:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Rok 1913 TEATR FROM POLAND

Cofnijmy się w czasie. Tak równo sto piętnaście lat temu, czyli do roku 1913. Co tam się działo? Rok wcześniej zatonął TITANIC, ale to już w 1913 roku spłonęła Zapałczarnia w Częstochowie, w Rosji obchodzono 300-lecie panowania domu Romanowów, w Paryżu odbyła się premiera baletu „Święto Wiosny” z muzyką Igora Strawińskiego. 1913 to rok ogłoszenia niepodległości Tybetu i wynalezienia zamka błyskawicznego. O tych i innych doniosłych, trwałych i nietrwałych wyczynach historii opowiemy w spektaklu. Jednak przede wszystkim bohaterami będą wschodzące gwiazdy kina – „najważniejszej ze sztuk”, która dopiero co się rodzi. Sto lat temu świat wyglądał zupełnie inaczej, ale i było bardzo podobnie. Coś wisiało w powietrzu i wybuchło ... prawie jak dziś. Cofnijmy się w czasie. Tak równo sto piętnaście lat temu, czyli do roku 1913. Co tam się działo? Rok wcześniej zatonął TITANIC, ale to już w 1913 roku spłonęła Zapałczarnia w Częstochowie, w Rosji obchodzono 300-lecie panowania domu Romanowów, w Paryżu odbyła się premiera baletu „Święto Wiosny” z muzyką Igora Strawińskiego. 1913 to rok ogłoszenia niepodległości Tybetu i wynalezienia zamka błyskawicznego. O tych i innych doniosłych, trwałych i nietrwałych wyczynach historii opowiemy w spektaklu. Jednak przede wszystkim bohaterami będą wschodzące gwiazdy kina – „najważniejszej ze sztuk”, która dopiero co się rodzi. Sto lat temu świat wyglądał zupełnie inaczej, ale i było bardzo podobnie. Coś wisiało w powietrzu i wybuchło ... prawie jak dziś. 


Scenariusz i reżyseria: Jarosław Filipski
Scenografia: Joanna Chwastek
Obsada: Izabela Walczybok, Wojciech Kowalski, Paweł Ziegler

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 marca 14:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

Sam, PRZEMYSŁAW WASILKOWSKI

Spektakl, oparty na tekstach Williama Szekspira, Samuela Becketta i Sarah Kane, nie posiada tradycyjnej struktury dramatycznej, gdzie historia bohatera poprzez perypetie, zmierza do jakiegoś finalnego rozwiązania. Nie ma w nim też wyraźnie zarysowanej postaci scenicznej, o której można powiedzieć coś jasnego i pewnego. Akcja spektaklu zbudowana jest z zabłąkanych fragmentów „Hamleta”, „Towarzystwa” i „Psychosis 4.48”. Ich wspólnym tematem jest świadomość, świadomość kogoś, kto za wszelką cenę chce ustalić, kim tak naprawdę jest, chce poznać tego kogoś, którego twarz wykleja wnętrze jego umysłu? Takie pytania - czy nam się to podoba czy nie - docierają do nas wyraźnie i nieubłaganie w sytuacji kryzysu tożsamości, w stanach szoku lub załamania nerwowego. Beckett pyta z precyzją i metodycznością, nieomal kartezjańską. Sarah Kane krzyczy, bez ogródek, prosto z serca. Szekspir wyśpiewuje to w monologach szalonego Hamleta. Co ich łączy? To, że człowiek musi toczyć ten pojedynek sam. Aktor ma jednak na scenie tą przewagę, że towarzyszy mu stale jego teatralny, wizualny sobowtór, umożliwiając sytuację dialogu tak z autorem, jak i z widzem.Spektakl, oparty na tekstach Williama Szekspira, Samuela Becketta i Sarah Kane, nie posiada tradycyjnej struktury dramatycznej, gdzie historia bohatera poprzez perypetie, zmierza do jakiegoś finalnego rozwiązania. Nie ma w nim też wyraźnie zarysowanej postaci scenicznej, o której można powiedzieć coś jasnego i pewnego. Akcja spektaklu zbudowana jest z zabłąkanych fragmentów „Hamleta”, „Towarzystwa” i „Psychosis 4.48”. Ich wspólnym tematem jest świadomość, świadomość kogoś, kto za wszelką cenę chce ustalić, kim tak naprawdę jest, chce poznać tego kogoś, którego twarz wykleja wnętrze jego umysłu? Takie pytania - czy nam się to podoba czy nie - docierają do nas wyraźnie i nieubłaganie w sytuacji kryzysu tożsamości, w stanach szoku lub załamania nerwowego. Beckett pyta z precyzją i metodycznością, nieomal kartezjańską. Sarah Kane krzyczy, bez ogródek, prosto z serca. Szekspir wyśpiewuje to w monologach szalonego Hamleta. Co ich łączy? To, że człowiek musi toczyć ten pojedynek sam. Aktor ma jednak na scenie tą przewagę, że towarzyszy mu stale jego teatralny, wizualny sobowtór, umożliwiając sytuację dialogu tak z autorem, jak i z widzem.


Nagrody: główna nagroda aktorska na festiwalu OFTeN w Ostrowie Wlkp. (2016), Grand Prix na festiwalu SzekspirOff w Gdańsku (2016), Grand Prix na festiwalu MonoFest w Łodzi (2017), Grand Prix na Sopockich Konsekwencjach Teatralnych (2017).


Scenariusz, reżyseria, wykonanie: Przemysław Wasilkowski

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
23 marca 18:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

SHAKETHERAPY sztuka życia

Spektakl inspirowany twórczością Szekspira oraz zjawiskami współczesnego świata. Scenariusz przedstawienia łącząc fragmenty dzieł słynnego Stradfordczyka z dialogami napisanymi na potrzeby spektaklu, podejmuje grę z pisarzem, będąc jednocześnie próbą diagnozy kondycji współczesnego człowieka – jego marzeń, tęsknot, lęków i słabości. Oryginalna formuła przedstawienia wymagała, by scenariusz pisał się niejako na scenie, wykorzystując w procesie tworzenia improwizację i wspólną analizę. Osią dramaturgiczną przedstawienia jest historia grupy ludzi, którzyprzybywają na osobliwe warsztaty, by tam podnieść swoje życiowe kompetencje, odnaleźć drogę do siebie, czy też pokonać własne demony. Czy tajemniczy trener z pomocą szekspirowskich znaczeń i motywów dokona transformacji swoich podopiecznych? Otworzy ich na świat i samych siebie?

Spektakl jest pierwszą wspólną produkcją Białołęckiego Zagłębia Teatralnego, łączącą aktorów różnych teatrów BOK-u. Przedstawienie jest realizacją projektu „Szekspir wyczerpany. Białołęckie Zagłębie Teatralne gra Szekspira” dofinansowanego przez Fundusz Animacji Kultury Warszawskiego Programu Edukacji Kulturalnej. Jest to twórcza kontynuacja projektu „Czerpiąc z Szekspira. Białołęckie Zagłębie Teatralne na 20. Festiwalu Szekspirowskim” sfinansowanego z tego samego funduszu.

 

Reżyseria: Aneta Muczyń
Scenariusz: Aneta Muczyń, Anna Szafrańska, Wojciech Wierzbowski
Scenografia, Światło: Maciej Czuchryta
Video: Maciej Czuchryta, Rafał Kruszka 
Muzyka: Agnieszka Szczepaniak
Realizacja dźwięku: Szymon Górzyński 
Dramaturgia: Anna Szafrańska
Plakat/program: Joanna Gers
 
 
Obsada: 
PRZEWODNIK - Wiktor Skowroński  (Kompania Teatralna Mamro/Teatr 13)                   
ARIEL - Emilia Księżyk  (Kompania Teatralna Mamro )
SMUTNA - Paula Brzezińska  (Teatr Działań Twórczych) 
CYNIK - Wojciech Wierzbowski  (Zespół Teatru 13 )
COACH - Marcin Pasierbski  (Teatr Działań Twórczych) 
ZWYCZAJNA - Dorota Słowikowska (Zespół Teatru 13 )
ON - Rafał Sawuła (Zespół Teatru 13 )
ONA - Wiktoria Głozak (Teatr 56 m2)
AMANDA - Weronika Grabowska (Teatr Działań Twórczych)
Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 marca 19:30 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY
25 marca 19:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Sorok Dniej, GRUPA „Zatrzymać Obrotówkę”

Sorok dniej. Czterdzieści dni. Tyle czasu na Kaukazie otrzymuje zmarły, by rozstać się z rodziną. Ostatniego dnia na ulicy ustawia się namiot, na stoły wystawia najlepsze potrawy, bo trzeba uczcić zmarłych. Nikogo się nie zaprasza, a jednak wszyscy przychodzą. Znajomi i obcy. Sorok dniej. Czterdzieści dni. Tyle czasu na Kaukazie otrzymuje zmarły, by rozstać się z rodziną. Ostatniego dnia na ulicy ustawia się namiot, na stoły wystawia najlepsze potrawy, bo trzeba uczcić zmarłych. Nikogo się nie zaprasza, a jednak wszyscy przychodzą. Znajomi i obcy. 


Tym razem jednak nie będzie to pożegnanie zapisane w kluczu narodziny - młodość - dojrzałość - starość i …śmierć. 1 września 2004 roku podczas ataku terrorystycznego na Szkołę Podstawową w Biesłanie zginęły 334 osoby w tym 186 dzieci... To dla nich na każdej ulicy stawiano namioty. Pomieściły zmarłych żegnających się z rodziną i żywych, z których uszło życie po stracie, po doświadczeniu wojny. 


Spektakl inspirowany książką Zbigniewa Pawlaka i Jerzego Wlazło „Pęknięte miasto. Biesłan”. 


Reżyseria: Ola Barczyk/Zespół
Dźwięk: Wojciech Fularz
Światło: Krzysztof Hosaja
Występuje Grupa „Zatrzymać Obrotówkę” ze Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży w Krakowie w składzie: Andrzej Ryl, Kornelia Kuśmider, Taiga Kuśmider, Marta Riess, Renata Ziobro, Kacper Augustynek, Sebastian Włodek, Arletta Szewczyk 


UWAGA: SPEKTAKL PRZEZNACZONY DLA WIDZÓW POWYŻEJ 15. ROKU ŻYCIA

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 marca 13:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

Szkoła marzeń, czyli Akademia Pana Kleksa - Scena Małego Widza z Teatrem Baj

Ambroży Kleks – doktor filozofii i medycyny, magister spraw zmyślonych i wiedzy niepojętej, sławny mędrzec, dziwak i podróżnik, uczeń wielkiego doktora PajChiWo – ogłasza nabór do słynnej Akademii. Zapraszamy wszystkie dzieci od lat 7, czas trwania 1h 40 min
Kandydat idealny powinien posiadać: głowę w chmurach, dziurawe ręce, niechęć do marchewki z groszkiem, kłopoty w nauce oraz imię (prawdziwe lub zmyślone) zaczynające się od litery A.
Poszukujemy: nicponi, urwisów, łobuziaków i gałganów. Mile widziani: dziwacy, marzyciele i odludki.
Oferujemy znakomite metody nauczania polegające na otwieraniu pustych głów i napełnianiu ich olejem. Pamięć naszych uczniów wzmacniamy sokiem malinowym i nalewką na piegach. Wszystkich chętnych, pragnących przekazać zdobytą wiedzę następnym pokoleniom, zapraszamy do Szkoły Marzeń czyli AKADEMII PANA KLEKSA!

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
10 marca 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY
11 marca 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY

TYMOTEUSZ WŚRÓD PTAKÓW, Scena Małego Widza z Teatrem Baj

Spektakl opowiada o sympatycznym Misiu Tymoteuszu i przygodzie, która przydarza mu się wiosną, kiedy postanawia zaopiekować się … jajkiem. To naprawdę trudne zadanie dla misia – uczy się podpatrując ptaki, angażuje też w sprawę swojego Tatę. Starają się jak najlepiej wywiązać z przyjętego obowiązku. Co się z tego wykluło? Można się przekonać przychodząc do teatru.

Żywe muzyczne widowisko z ciekawą oprawą plastyczną, pełne humoru i interakcji z dziecięcą widownią.

Zapraszamy wszystkie dzieci od lat 4

czas trwania 120 min

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
28 kwietnia 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY
19 maja 11:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Vincenta van Gogha 1
BILETY

Zupa Rybna w Odessie, Sebastian Ryś

Kim był Jan Karski? Kim byłby Jan Karski gdyby… No właśnie, gdyby mu się udało? Gdyby jeden człowiek mógł zmienić bieg historii? Gdyby jeden człowiek mógł ocalić życie wielu? Gdyby istniał bohater, ale jego głos pozostał niemy? Gdyby zmaganie z obojętnością znalazło swoją kontynuację 60 lat później? Monodram Sebastiana Rysia to głos młodego pokolenia, które wskrzesza niedokończoną opowieść zapomnianego bohatera. W tym świecie innego porządku, gdzie powszechnie mówi się po Polsku, w świecie, który nigdy nie powstał. Gdzie odwaga jednego człowieka ocaliła wielu. Gdzie dzięki oddaniu i wytrwałości pojedynczej osoby miliony niedoszłych ofiar przeżyło Holocaust. Czy byłby wówczas gwiazdą? Ikoną? Prawdziwym meta bohaterem?Kim był Jan Karski? Kim byłby Jan Karski gdyby… No właśnie, gdyby mu się udało? Gdyby jeden człowiek mógł zmienić bieg historii? Gdyby jeden człowiek mógł ocalić życie wielu? Gdyby istniał bohater, ale jego głos pozostał niemy? Gdyby zmaganie z obojętnością znalazło swoją kontynuację 60 lat później? Monodram Sebastiana Rysia to głos młodego pokolenia, które wskrzesza niedokończoną opowieść zapomnianego bohatera. W tym świecie innego porządku, gdzie powszechnie mówi się po Polsku, w świecie, który nigdy nie powstał. Gdzie odwaga jednego człowieka ocaliła wielu. Gdzie dzięki oddaniu i wytrwałości pojedynczej osoby miliony niedoszłych ofiar przeżyło Holocaust. Czy byłby wówczas gwiazdą? Ikoną? Prawdziwym meta bohaterem?


Fabuła spektaklu jest na przemian prawdziwa lub zmyślona, wzruszająca lub cyniczna, ale zawsze głęboko intrygująca.


Reżyseria: JULIA MARK

Scenariusz: SZYMON BOGACZ

Wykonanie: SEBASTIAN RYŚ

Rozwiń
Data Godzina Miejsce
24 marca 16:00 Warszawa, Białołęcki Ośrodek Kultury - Głębocka 66
BILETY